Webinar

Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki | Część IV | Bezpłatny webinar

data: 12.04.18
godzina: 20:00
miejsce: Online
cena: 0,00 zł

Opis:

W jaki sposób stworzyć unikatowy język marki i wyróżnić ją spośród konkurencji? Jak przyciągnąć uwagę odbiorców? Spójna komunikacja wizualna wraz z tone of voice marki to recepta na stworzenie pożądanego wizerunku w świadomości konsumentów. I to właśnie im poświęcimy ostatnią część webinaru z cyklu „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”.

Nie oglądałeś/aś poprzednich części naszego szkolenia on-line? Informację, jak zdobyć nagrania znajdziesz poniżej.

 

 

Co robimy?

Czy często zastanawiasz się, jak sprawić, by Twoja marka, produkt czy usługa wyróżniła się na rynku? A może dopiero zakładasz swoją pierwszą firmę i nie wiesz, jak stworzyć skuteczną strategię? Fundamentem jakichkolwiek działań, które mają szansę na powodzenie powinna być dokładnie przemyślana i spisana strategia.

Dlatego już w czwartek (12.04) organizujemy ostatnią część bezpłatnego webinaru pt. Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”.

Tematem przewodnim IV części szkolenia będzie Przekuwanie strategii w działanie”, podczas której dowiesz się, jak zbudować spójną komunikację swojej marki z odbiorcami.  

W czasie szkolenia on-line wyjaśnimy:

  • czym jest tone of voice, czyli jak określić język marki,
  • czym jest key visual, czyli jak pokazać markę, by się wyróżniła,
  • czym jest key message i jak powinna wyglądać przykładowa narracja marki,
  • czym jest brand communication Do’s & don’ts.

Jeśli nie obejrzałeś/aś poprzednich części webinaru zapisz się na webinar, a trzy dni przed wydarzeniem otrzymasz e-mail z nagraniami.

Ile to kosztuje?

Wydarzenie jest bezpłatne. Pobudzamy do działania z miłości do marketingu i potrzeby dzielenia się wiedzą!💕

Kto poprowadzi webinar?

Szymon Pieczyński współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego Kava Studio. Zawodowo zajmuje się budowaniem strategii brandingowych, tworzeniem planów w oparciu o marketing wartości oraz projektowaniem doświadczeń w usługach i produktach. Doświadczenie zdobywał w pracy chociażby dla takich marek jak Tymbark, Kubuś, Idea Bank, Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia czy Mercedes-Benz. Trener i mentor, zrealizował szkolenia między innymi dla Tesco, Sektor 3.0 czy sieci szkół Broadway Beauty. Wykładowca studiów podyplomowych Public Relations – Nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, współtwórca stowarzyszenia GRUBA, Śląski kolektyw ludzi kreatywnych.

Do kogo go kierujemy?

Webinar skierowany jest głównie do przyszłych oraz obecnych przedsiębiorców, startupowców, freelancerów, marketingowców oraz wszystkich pragnących poszerzać swoją wiedzę dotyczącą tworzenia własnej marki. 🙂

Dlaczego to robimy?

W dobie hiperkonkurencji każdy krok marki musi być dokładnie przemyślany. Dlatego chcąc wspierać rozwój przyszłych, jak i obecnych przedsiębiorców chcemy podzielić się z Wami wiedzą dotyczącą tworzenia strategii marki, bez której żaden biznes nie ma szans na powodzenie.

Gdzie i kiedy?

Zaczynamy ⏰ 12.04.2018r. (czwartek) od 20.00 do 21.00. Dzień przed szkoleniem on-line otrzymasz e-mail z dostępem do webinaru.

Znajdź nas w sieci!

Facebook: http://bit.ly/2Dnf07M

Instagram: http://bit.ly/2mM1BLd

LinkedIn: http://bit.ly/2mTghZN