Blog

Logo – jak właściwie je zaprojektować?
Logo jest podstawowym, fizycznym emblematem wizualnym marki, znakiem rozpoznawczym i najważniejszym elementem całej identyfikacji wizualnej. Jak w takim razie wygląda...
Wywiad z Przemkiem Błaszczykiem, właścicielem Mañana Bistro i restauracji NOVO
Podziel się artykułem:
O tym, jak na marketing wpływa udział w popularnym programie telewizyjnym, jakie błędy popełniają początkujący właściciele lokali gastronomicznych oraz o...

Nie bądź jak Macocha Królewny Śnieżki – zadbaj o reputację swojej marki!

Wiele słów zostało już spisanych na łamach książek, blogów i czasopism traktujących o tym, jak istotnym czynnikiem sukcesu jest silna...

Poznajcie naszych nowych klientów!

Pierwszy powiew lata przywiódł do nas szereg nowych klientów – chcemy Wam ich przedstawić, bo już wkrótce będziemy mogli pochwalić...

Relacja z Gdynia Design Days 2017. Ciepły, inspirujący, projektujący przemiany i doświadczenia  –  Sztorm.

Zimny, potężny, niebezpieczny, grający na emocjach i strachu – taki właśnie jest sztorm. Jednak organizatorom tegorocznego Gdynia Design Days nie...

Pisarze, nie piszcie kocopołów! Recenzja książki „Magia słów”

Dawno, dawno temu, za siedmioma górami, za siedmioma lasami było… słowo. O niezwykłej mocy słów wiedzieli już nasi przodkowie, dlatego...

Kultura organizacji  –  jak stworzyć miejsce pracy skrojone na miarę potrzeb pokolenia Y i Z?

Kim są przedstawiciele pokolenia Y i Z? Jak stworzyć miejsce pracy skrojone na miarę ich potrzeb, co znacząco wpłynie na...

A Ty jak długo jesteś w stanie przetrwać na bezludnej wyspie?  –  recenzja Social Media Start  – Jason Hunt

Czwarta pozycja wydawnicza Jasona Hunta, a właściwie Tomka Tkaczyka — uznawanego za najbardziej wpływowy głos w polskiej blogosferze — to kompendium wiedzy dla osób...

Własnoręczna droga do sukcesu  –  jak skutecznie zbudować markę rzemieślniczą Wywiad z właścicielem marki Poszetka  – Tomaszem Godziekiem

O tym, jaki jest nowy trend, za którym powinny podążać marki rzemieślnicze w Polsce i dlaczego Facebook to przeterminowane narzędzie...

Design Thinking cz. 3  – Przekuwanie idei w koncepcje kreatywne, persony i iteracje

Ktoś mądry powiedział nam kiedyś, że skuteczność komunikacji miejskiej nie definiuje jakość taboru, a raczej rozkład jazdy. Ile razy zdarzyło...

Design Thinking cz. 2  – jak wprowadzić do Twojej firmy innowacje

W poprzednim, rozpoczynającym cykl artykule przybliżyliśmy pojęcie Design Thinking ukazując, że stosowanie tej metody nie jest trudne, a w dodatku — z...

Real-Time Marketing  – jak ujarzmić potencjał reagowania na żywo

Przeglądając poczynania marketingowe dużych marek, zastanawiasz się jak garstka szczęśliwców, potrafi na fali popularności rozwodu Angeliny Jolie i Brada Pitta,...

Ubierz się w Śląsk  – wywiad z właścicielką marki GRYFNIE Marią Dziubany

Jak kopalnię pomysłów przekuć w dobrze prosperujący biznes, w jaki sposób sprzedać Śląsk reszcie świata i czy intuicja to najlepsze...

Kreowanie wizerunku w social media  –  5 kwestii, na które trzeba zwrócić uwagę. Część II

Dzisiaj dostarczamy Wam drugiej dawki wiedzy, dotyczącej tego, jak być dobrym w social media! W części I pisaliśmy m.in. o...

Design thinking part 1  – wprowadzenie i definicja

Termin Design Thinking bez wątpienia wszedł na salony, stał się modny i pożądany. Wiele osób, skuszonych otoczką nowego trendu i...

Kreowanie wizerunku w social media  – 5 kwestii, na które trzeba zwrócić uwagę. Część I

Wokół promocji marki w social mediach przez lata narosło już wiele mitów. Zdaje się, że często zapomina się o tym,...

Jak tworzyć biznes ze smakiem  – wywiad z właścicielem marki LODOWATO

Czym byłaby sprawnie działająca lodziarnia bez przepysznych lodów, kolejek spragnionych nowych smaków ludzi i… spójnej identyfikacji wizualnej oraz obycia w...

Religia w social mediach. Przeprawa po profilach Światowych Dni Młodzieży

Jesteście ciekawi jak tak ogromne wydarzenie, jak Światowe Dni Młodzieży przedstawiane jest w social mediach? Jak mocną dawkę promocji, dzięki...

Krótki trening storytellingu  – opanuj zasady i wykorzystaj we własnym marketingu

Z dobrym storytellingiem jest jak z najszybszym biegaczem podczas zawodów — zostawia konkurentów daleko za sobą. Na sukces sportowca składa się przygotowanie,...

Projektowanie doświadczeń klienta  –  case study sklepu internetowego, part 2

W nowoczesnym marketingu zmiany zachodzą szybciej, niż nam się wydaje i kluczem do sukcesu jest nadążanie za wszystkimi trendami, które...

Pięć lekcji od Muhammada Aliego dla młodego startapowca

Pierwsze kroki startupowca często wyglądają jak nierówna bitwa na ringu. Dlatego w tym artykule poznasz 5 lekcji od Muhammada Alego,...

Tworzenie doświadczeń klienta  – case study sklepu internetowego

Z doświadczenia wiemy, że to co najlepiej sprawdza się w kontaktach z klientem to możliwie jak najbardziej spójna komunikacja. Mówimy...